خانه / آلومینیوم آلیاژی / کارخانه تولید بلوک و پلیت آلومینیومی آلیاژی خوش تراش اراک

کارخانه تولید بلوک و پلیت آلومینیومی آلیاژی خوش تراش اراک

کارخانه تولید بلوک و پلیت آلومینیومی آلیاژی خوش تراش اراک این محصول را با آلیاژ های ، 7075، 6063 و 6061، 2024 تولید و در بازار عرضه می دارد.

آلومینیوم فلزی معدنی است که دارای واکنش پذیری آسانی دارد و به راحتی با عناصر دیگر ترکیب می شود به همین دلیل به صورت خالص به ندرت در طبیعت یافت میشود.

آلومینیوم را از منبع آن که سنگ بوکسیت است استخراج می کنند و به دلیلی اینکه همراه با عناصر دیگر موجود می باشد در گذشته استخراج سخت و هزینه بری داشته است اما با پیشرفت تکنولوژی و اختراع دستگاه های ویژه توانسته اند تا آن را به راحتی استخراج کنند.

ویژگی های فلز آلومینیوم

آلومینیوم

آلومینیوم فلزی است که دارای وزن سبک، واکنش پذیری و ترکیب شیمیایی آسان، عایق حرارتی، رسانایی الکتریکی و گرمایی، استحکام بالا، مقاومت در برابر خوردگی در اثر برخورد با مواد شیمیایی، مقاومت در برابر اکسید هوا و بسیاری دیگر از ویژگی ها می باشد.

از آلومینیوم در ساخت محصولات بسیاری استفاده می شود و تقریبا در همه ی صنایع کاربرد دارند. از محصولات آلومینیومی می توان به بلوک و پلیت آلومینیوم اشاره کرد که در زیر به بررسی آنها می پردازیم.

آلومینیوم دارای محصولاتی با نام خوش تراش ها می باشد که آلومینیوم خوش تراش شامل تسمه، میلگرد، چهار پهلو، بلوک، پلیت و … می باشد.

با استفاده از دستگاه هایی پیشرفته تراش داده میشوند و در اندازه های گوناگون تولید و در بازار عرضه گردانیده میشوند.

کاربرد های پلیت آلومینیوم

پلیت آلومینیوم صفحاتی با ضخامت و ابعاد مختلف به شکل مربع و مستطیل می باشند که در مصارف مختلفی استفاده می شود که از کاربرد های مختلف می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کابینت های واحد برودتی
  • نمای ساختمان
  • علائم راهنمایی و رانندگی
  • و …

بلوک آلومینیومی یکی از محصولات آلومینیومی می باشد که جزو محصولات توپر و خوش تراش می باشد.

بلوک آلومینیومی می تواند جایگزین محصولات مشابه شود زیرا دارای وزن سبک و ویژگی های بسیاری می باشد.

کاربرد های بلوک آلومینیومی

بلوک آلومینیوم دارای کاربرد های مختلفی می باشد که در زیر برخی از این کاربرد ها نام برده شده اند که به بررسی آنها می پردازیم.

  • جهت اسمبل کردن نازل و هیتر و ترموستر
  • اتصال نازل، هیتر و ترموستر به هیت سینک
آلومینیوم

کارخانه تولید بلوک و پلیت آلومینیومی آلیاژی خوش تراش اراک

کارخانه تولید بلوک و پلیت آلومینیومی آلیاژی در اراک این محصولات را با آلیاژ های مختلف و در ابعاد و اندازه های گوناگون با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مواد اولیه ی مرغوب و خوش تراش تولید می کند.

این کارخانه محصولات خود را مستقیما از درب کارخانه بدون واسطه به خریداران عرضه می دهد. همچنینی برای خرید آسان تر مشتریان در سراسر کشور محصولات خود را از طریق سایت اینترنتی فروش نیز ارائه می دهد.

کارخانه تولید بلوک و پلیت آلومینیومی آلیاژی خوش تراش اراک این محصول را با آلیاژ های متنوع متناسب با نیاز بازار نظیر: 7075، 6063 و 6061، 2024 تولید می کند و در بازار ارائه می دهد.

نحوه ی سفارش بلوک و پلیت آلومینیومی آلیاژی جهت خرید بلوک و پلیت آلومینیومی آلیاژی خوش تراش در اراک می توان به راحتی به سایت اینترنتی فروش مراجعه کرد و محصول مورد نیاز خود را سفارش داد تا در کمترین زمان به محل مشتری ارسال گردد.

امتیاز
  • ستاره
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)

درباره ی modir site

همچنین بررسی نمایید

قیمت فروش آلومینیوم راد مفتولی

قیمت فروش آلومینیوم راد مفتولی آلیاژ نظامی بدون واسطه از کارخانه

قیمت فروش آلومینیوم راد مفتولی آلیاژ نظامی بدون واسطه از کارخانه با آلیاژ 2024، 7075، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام